Tråkiga tider


Det är ju skönt att bloggen finns här och värmer oss alla! hoppas den värmer er läsare lika mycket oss, det känns som hela dagen blir upplyst så fort man skriver ett enkelt inlägg!
Måste ge en dislike till att aug glömde lunchen idag, lider med dig..
Vet hur det känns att sitta där under sin bästa tid på dagen och kolla på när kollegorna äter.. med sorg..
Allafall så har det hänt mycket idag, jag såg snö.. en kille på jobbet är jätteskum och smygläser mina sms, han lyssnar btw också på opera och gör små danser när han cyklar runt och delar post.. gillar inte riktigt honom..
en person jag däremot gillar är pl! (dock inte PL NAD men henne gillar vi också hehe). menar såklart Polacken på mitt jobb som alltid springer runt o skriker kurwa och pratar jättemycket.. känns skönt att ha någon att prata med eftersom alla andra är så tråkiga och tillbakadragna..
helt meningslöst inlägg.. men va ska man göra hehe
Btw Barca for the win ikväll!!
Tjingeling Frallan

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Haha, tack så mycket :)

2010-10-20 @ 17:13:24
URL: http://lanahs.se
Postat av: lucke

sv; Tack! Följ den gärna på bloglovin. KRAM

2010-10-20 @ 17:26:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0