snickarn

Ser att snickarn har haft det lite roligt här på bloggen och kastat ut all fakta han bara kan om bagarn. Måste bara berömma snickarn som kom hem till mig(oss) i förrgår, tror ja de va och lagade min dörr.. som iofs blev förstörd utav honom.
Allafall så är flytten nära nu, planeras vara klart i helgen. För er som inte minns så ska snickarn flytta in hos mig !! ska bli sjukt kul, funderar på att baka frallor till han på morgonen..
måste bara säga att jag härmed inte längre är en brevbärare utan har nu blivit försäljare i gallerian och sturegallerian. Låter ju himla jobbigt men det vill ja säga att det är jättetrevligt med trevliga medarbetare! Så nu ska ni börja köpa solbrillor hos mig ska ni veta!
mvh Sture-stekarn

Kommentarer
Postat av: jessikaz - party prinsessan

Haha fin blogg!

2010-10-28 @ 20:45:51
URL: http://jessikaz.blogg.se/
Postat av: Snickarn

Kul att höra bagarn! Frallor gillas helt klart!

Har hittat en schysst sida med gratis munkar, www.spelamera.n.nu

2010-10-28 @ 21:08:08
URL: http://Spelamera.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0