Har Bagarn fått hjärnsläpp???


Nu känner jag att denna Bagare har tagit flera steg åt heeelt fel håll, vad i F*TTAN I RÖV*N är detta för något?!?!?
Tycker att denna Bagare känner efter lite väl mycket hur vinden blåser just nu.
Denna Bagare hade för någon vecka sen Alice som bakgrundsbild på mobilen och som skärmsläckare på datorn.

Vi börjar lite lugnt.. Vem i heela friden lägger upp ett videoklipp från Idol på bloggen?
Och om det nu är någon som skulle få för sig att göra det, vem lägger då upp upp ett videoklipp från IDOL?!?! (Svårt att släppa det)
Lyset är allt på, men grymt tveksam om någon är hemma..

Igår så fick jag höra att Idol var pest och pina,

Gott folk, jag pekar verkligen med hela handen, jag ska se till att detta inte kommer att hända igen, om jag så måste binda fast denna kille i ett litet torkskåp, och låta Paranormal demonen hålla fast honom i all framtid!

Jag kan verkligen inte släppa det här, min lördag är helt förstörd!
Tack frallan, bagarn, skvetti, limpan och allt som du nu vill bli kallad för!








Mvh/ Julius Firehawk


Kommentarer
Postat av: Li

Man kan ju börja undra..

2010-10-23 @ 15:36:42
Postat av: Nellie

Nu är det frågestund på bloggen. Fråga vad du vill, ingen fråga är dum.

Kram<3



btw, fin blogg! =)

2010-10-23 @ 16:27:15
URL: http://nelliieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0