Torsd och sen helg.

En kort vecka, ledig imorgon :)
Jobbar idag med catta, kul prick ibland. Hon är en av dom som fått mig och måsen så nära varandra som vi faktiskt är.
Hört i allafall att det är väldigt mycket jobb att göra idag, men borde finnas plats för lite paradise hotel. Drömde även en jätte rolig dröm, där jag och mina boys va inne i paradise hotel, även massa tjejer som man kände till från livet.
Drömmen slutade i allafall i att vi satt i Pandoras ask, jag fick jätte många frågor på mig som jag helst inte ville svara på... och med mitt poker face så gick det inte så bra att lura folk.. Slutade väl i att en del blev glada över sina svar men framför allt så blev dom flesta väldigt sura över sina, jättekul om ni frågar mig, men gör inte det.
Mer om min underbara dröm behöver ni inte veta, känns som jag spar informationen till ett bättre tillfälle, kankse senare på bloggen.. vem vet.
Som jag har lovat måsen, så ska han återigen få vara delaktig i bloggen. Han vill bli den mest kända måsen i måsarnas historia och eftersom han återigen gav mig ett roligt rim så får han självklart vara med.
som måsen skulle sagt.. hellre än fågel bland masken än en hård sak som stack den.
måsen badar
måsen badar.

Kommentarer
Postat av: nad

sluta skriva om måsen, hon gjorde så jag blev ännu mer fuck life än vad jag redan var idag!!!!!!!!!!!!

2010-11-18 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0