Tillbaka till toppen

En lång arbetsvecka avslutades med Fredag då det enda som gick ner i magen var frukost fram till kl 7.
Då jag frallan slutade jobbet och mötte upp Aug för att börja hälla i lite dricka.. Det märktes fort att man inte ätit så mycket, dock lugnade det ner sig när man fick lite mat i magen.
Allafall så fortsatte vi dricka lite, eller ganska så mycket.
Någonstans under kvällen tog det stopp för min del.
Måste dock säga att jag lägger all skuld på Steff som enligt källor rent av hällde i mig sambuca och vatten samt tvingade i mig massa shottar. Kvällen blev kort till minnet, förmodligen kändes den mycket längre vid tillfället då man va som fullast.
allafall LYCKAD kväll, hände mycket skoj...
Nu siktar vi tillbaka och laddar om för att komma tillbaka till toppen, en fralla ger aldrig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0