Hårdarbetande Bagaren

Hejhejhej!
Det var ett tag sen jag bloggade nu, så ska ta och rycka mig i kragen och sätta igång igen tänkte jag.
Bagarn har stått för de senaste påhoppen här på bloggen, så känner att jag måste komma med en stark comeback nu..
Detta "underbarn" till hårdarbetare, som sitter inne i sin galleria och tittar till största delen av tiden igenom facebook och diverse serier, har tydligen haft en grymt jobbig vecka.
Jag känner medlidande för honom..
Hatet stiger flera grader i minuten (kan förresten rekomendera Karlsson på taket).

Känner mig lite ringrostig med bloggandet, ingen tia kanske, men under dagen ska jag allt klura ut något kul och spännande..
För övrigt så funderar jag på att skaffa mig en brevvän.
Slå upp telefonkatalogen och ta ett random namn, och hoppas att han/hon vill skriva tillbaka.
Tror det kan bli 2011s nya datingmode.

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Becca

Hur mås det idag då? :D

2010-11-17 @ 12:30:49
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: jo då bara fin fint :b

snart är det ju jul så jag måste bara fråga va du tycker om julmust?? :D hihi!!



p.s ska vi följa varandra via bloglovin? ;)

2010-11-17 @ 15:02:03
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0