Dött lopp

Hejhejhej, vi har nu förstått att vi inte blir nya Kissie av flera anledningar..

1, Vad jag förstått hittills så är Bagarn en kille, och Kissie är en flicka/tös/tjej/hona.
Jag själv känner att det är dött lopp för min egen del också då jag åtminstone till 93% är säker att jag är av manlig art.

2. Hon kan vända på sanningen mycket bättre än oss, få små saker att låta stora, få lögner till sanning.
Jag må vara grym på att ljuga på fyllan och på charter, men annars är jag rätt värdelös faktiskt.

3, Hon har stora bröst, vilket får kåta gubbar att gärna klicka in några extra gånger per dag. 
Jag själv jobbar på så gott jag kan att öka min kupa, gör allt för bloggen!!!

4, Kissie har ett stort försprång, så jag tycker det är orättvist, känner inte att det finns någon rättvisa inom bloggvärlden! :(:(

......

Jag har nu läst igenom det jag skrivit några gånger, och det jag läser känns lite obehagligt, texten verkar mest bestå av avundsjuka och bitterhet..
Farewelll våra "Trogna" läsare!
Jag går i ide...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0