FL

Tjena bloggen, Frallan här.
Alltid härligt att medela att jag numera är takskottare, spännande, kul och oerhört slitsamt måste jag säga.. men vem tackar nej till lite träning. Gårdagen spenderades med att kliva upp 05.15! Hör och häpna men sanningen svider ibland. Inte kom jag hem förens kl halv 6 heller.. tuffa tider men vad gör man inte för att hålla ekonomin i balans.
Gårdagens slit resulterade i en sjukling till Fralla, hemma hela dagen som en lite stackare.. Fram till att min oerhört kåta flickvän kom och inge kunde få nog, trött blir man ju men de e bara göra som frun säger.
Måste även hälsa till allt lammkött som läser den här bloggen, dom blir äldre så ta tag i tillfället nu!
Får ta och tacka för mig med några kloka ord som den gamla räven Måsen skulle säga..:
Hellre en kåt blondin som vågar än en bimbo som sårar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0