Come back bloggen med nya ideer

Hej bloggen.
Fick idag ny inspiration att börja skriva på bloggen igen. Var faktiskt en vuxen människa som sa åt mig på skarpen att jag borde ta tag i mitt liv igen. Det känns som om hon börjar bli riktigt vuxen och gammal men tack iallafall för visat intresse. Som hon kämpar på jobbet, Hennes allra vassaste beslut hon ska ta idag är ifall hon ska gå på toa nu eller när hon har slutat och jag måste säga att det är ett rätt tufft beslut!
så mina damer och herrar.. Låt mig presentera Nadia Raczkowski, 20 år, singel, vältränad mage och grymt snygg rumpa! Vi i bloggen i form av Frallan, Ak och Måsen vill härmed hälsa dig ett hjärtligt grattis på födelsedagen, det är du värd!
Idag blir det gym med min kära vän, sambo, bloggkamrat August Karlsson. Dags att pumpa inför sommaren..eller? Idag börjar fotbollsäsongen igen, för alla er som bryr er. Resten kan ju skippa att läsa det!
Måsen tvingar mig att hälsa hej, så hej!
Hellre en PL i din bralla än att tvingas ge hennes mamma.
Raczkowski Raczkowski

Kommentarer
Postat av: johan

är hon singel? :o abooo katt ju

2011-01-10 @ 17:50:18
Postat av: duojagbloggen.blogg.se

Det stämmer bra det johan! Hon har dessutom ALDRIG sagt nej till någon, helt klart värt ett försök!

2011-01-10 @ 18:25:25
Postat av: Nebez

2011-01-12 @ 23:51:36
Postat av: Nebez

hahahhahahahhahahahahahhahahahhahahhahahhahahahaahhahahhahahah

2011-01-12 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0