fyllebloggen

Tjenare tjenare farmor och farfar!
VI har det toppen i den nya lägenheten, vi e lite fulla just nu men annars mår lägenheten toppen!
Ehm.. Imorse när jag satt på dass o sket, så trodde ja att jag var klar.. men det visade sig att jag hade härta kvar.. ikke så mysigt. En observation för dig men även resten av läsarna är att inte lämna toan förens du är klar.
Nu är jag klar. Vi ska snart röra oss över till sarre från polen som bjuder på diverse shottar.
Där är även frallan, anne, calle balle, amanda och hehe ja vene mer.
Just nu sitter august och försöker fuska på fuck the dealer, fast jag ser honom även om han inte tror det.
långt inlägg från alkoholens sida.
Hoppas ni har det kult i restaurangen, jag ska titta klart på simpsons med Frallan och kexet.
och.. och hejdå...
Hälsningar August, Sambucan, Mallinari, och Linus
Kiss kiss
Riktigt bra bloggkväll!

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SVAR: tack så mkt :DD

2010-10-31 @ 12:55:19
URL: http://haidis.se
Postat av: Simone

hett :)

2010-11-02 @ 12:55:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0