mr

Härligt att se att våran alla barnvän Mr Nils har valt att ge sig tillbaka ut på mattan igen.
Känns som mina inlägg kommer att bli oerhört mycket ljusare nu när jag äntligen fått tillbaka min sambo till världen.
Skönt att ni besökare får som ni vill, ni har ju klagat över dystra inlägg.
Nu är vi alla på strålande humör, tänka sig att lilla nille kunde vara anledningen till oss alla!
Länge sen det sades något snällt som inte var hatande mot någon, jag ska testa på ett inlägg utan hat.
Måste säga att dagen varit förbannat roligt, eller ovanligt roligt på jobbet då jag och min kollega underhöll oss med att leka med googles och driva med folk, kul om ni frågar mig..
Måste ge ett extra plus till ensam mamma som kommer fram och diskuterar min utbildning och "efter- stundentid". Alltid kul att låtsas att man gått ut med bästa betyg och lever ett underbart liv ! :)
Till er som fick för er att jag ogillar måsen så tog ni fel, jag älskar måsen skarpt.. allafall min mås på bilden, Aldrig sett en finare, vackrare och snällare mås i mitt liv. Tycker nästan att han är värd att få komma med på bloggen igen.
Som min gamla fågel skulle säga, hellre en svettig mås i röven än ett torrt får bland löven.
Från mig till er vill jag presentera, åter igen...måsen

Kommentarer
Postat av: iinK - Try to erase me!

Hello, you got beautiful blog, I do visit your blog everyday. Keep up the good work. =)



..I've one blog too, would really be great - if you can comment back! I've revealed myself, let's see if that amazes you.. Kindly avoid using so called "SV"!



Take care,

iinK

2010-11-17 @ 23:18:22
URL: http://iink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0