mother fucker

Hej Bloggen, Idag är en deppig dag.
Känner att jag kanske borde börja dricka alkohol tidigt för omväxling, men tyvärr så jobbar ju jag tillskillnad från mina tre sambos för tillfället.
Dessa sambos kommer förmodligen vara as tankade när jag slutar runt 7!!!
Egentligen skulle jag sluta vid halv 4, men dum som jag är så byter jag bort mitt pass.. nu blir det raka vägen hem till idol och spritflarran!
Sambuca och mintu, receptet till en lyckad kväll, har aldrig gått fel med denna kombination.
Som sagt så är det en dålig dag idag, jag har jobbat hela veckan.. har dom andra de? neej.. och ändå är det jag som tvingas till jobbet även idag.
Några sanna ord från en av mina alla sambos, "mother fucker, fucking cock sucker, mother fucking life."
hellre en fralla i ugnen än 2 frallor i munnen.
Hellre en fralla med saltat smör och leverpastej än en bit tårta utan ägg o malet bröd!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej igen. Tänkte på dej när jag såg denna på coolstuff; http://www.coolstuff.se/Gigantiska-Gummibjornar :) Var bara tvungen att tipsa och den är ju faktiskt mycket sötare än råttan. :) Hoppas du fått en trevlig helg trots mycket jobb! :)

2010-11-13 @ 23:35:20
URL: http://louisebailey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0