fittungar

Hej bloggen, min enda sanna vän.
Sitter här med fitt frallan och fitt carran och kollar på en fittskarrig film.
Ingen mening med livet alls, fitt carran tror att hon har något med det här o göra men ikke.
Sitter som ett tredje hjul på deras romantiska dejt och kollar på skräck film, whats up me de ??
hatar fett många nu, fittnadia som kastade mig som skräp, aa det finns fler men vill inte såra för många.
men FITTNADIA tänker jag hacka på resten av livet. Finns inget bra med henne, hon är bara en skarrig pl som inte har något bra med livet ändå.
Allafall så har det här varit en kass dag om ni inte märkt det.
Finns inte mkt att hurra för.

Deppig kille 15 år kom förbi idag och kallade mig deppig, ska han säga tänkte jag.. men inte sa jag något..
Istället gick jag hem och deppade framför bloggen som den deppiga kille jag är.
Inte heller vädret var att hurra för idag, vad är bra med snö egentligen? visst, man kan göra snöänglar, bygga snöfort, leka snöbollskrig. Sen är ju snön vacker och lyser upp det dystra sverige.
Annars fanns det inte mycket mer att hurra för, det blir iofs mysig stämning men annars vet ja inte riktigt.
Med det här inlägget har vi kommit fram till följande:
1. det finns mycket fittungar i världen
2. skräckfilmer är inget att ha på romantiska dejter.
3. jag är ett tredje hjul på en dejt..
4. Polacker är skarriga
5. snö är ganska så mysigt ändå.

Tack och hej Frallan hälsar hej

några visa ord ifrån frallan också: Hellre en fralla under läppen än en fralla i framstjärten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0