chaaa

cha cha bloggen!
gästbloggaren no1 här,  hänger här i sturegallan med linnet. han pajjar brillor och jag får plocka upp efter hans framfart. Känns som att det är dags att skvallra för chefen snart, en annan har jobbat arslet av sig idag!!

annars då... 

linus har hittat ett par stekiga solbrillor han ska snatta från butiken, så att han ska passa lite bättre in här på stureP. Man kan ju inte se ut som vem som helst liksom.

vår allas vän måsen drygar sig, har därför skaffat mig en ny vän.. KRÅKAN. fint ska det va. nu ska linus gå och göra sina behov så jag kan få sticka härifrån.. och så jag kan facerapea honom HEHE

ne dags att signa ut. klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0