Hej igen August!

HALLÅÅÅÅ D::D:D:D:D:D NU är august tillbaka också, ååååå det ska bli så kul, har saknat er kära och "trogna" läsare!!
Idag har jag haft en superkul dag!! jag har inte gjort så mycket, typ ingenting.. Jättesegt på jobbet..
Men vet ni vad?! Allas våran fralla, bagare, mås kompis,  linus ralf rosing har fått arbete, och äntligen ett riktigt arbete, inte sitta och kolla facebook liksom, han räddar liv, han hjälper alla skattebetalare, han är viktigare än drottningen... Han skottar bort all snö från taken så att inte taken ska brista och mörda massa människor, jag är så stolt!!
Hur som haver, jag har jättetråkigt, så funderar på att träna bort all tisdagsångest nu, sooo looong, tjingeling, morsning korsning, hasta la vista, You name it liksom!
Btw, dagens äckel går till två personer, Henrik Olsson och Christoffer någonting, sen är gårdagens hyllade Nadia med och slåss om tredje platsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0