Catharina Jörgensen mitt hjärta slår så hårt för dig.

du är en blick och
den är mörk och den
är varm, och jag vill
dansa med din midja i min arm

Du är doften av viol, du är restskatten från fjol
du är en helt fantastisk
tjej,du är beattles och Layla Key

du är glad och elegant, 
du är laktosintolorant
du är strösslet på en
glass du är det roliga i hash

jag kan diska laga mat,
jag är i tid och alldrig
sen och jag tycker att det 
är jättekul att lyssna på problem.

du är en doft och ett ljud
och en färg, denna sången
är till dig...Catharina Jöööörgensen!
Carran jag tror vi 2 passar
bra ihop, häng med mig hem
till götet och gör slut med
Mr Nils

Carran du är den ända
på min fantasi, du är
brödet man vill lägga
korven i!
du är hej och oskepp ohoj
du är sonadstrimad oboy du
är allt man kan få du är 
bättre än ''die hard 2'' 
du är jane och jag är tarzan

gör slut med han från Hassan. 
jag e du e vacker och unik 
min pappa är rik jag har 3 m 
i tak och lakan utan sammet 
du kan ta mitt nummer 
ifrån Mr Nils efter pogrammet 

Catharina mitt hjärta 
slår så hårt för dig så gör
slut med Mr Nils och
bli ihop med mig!

Carran låt oss
vandra natten vidare,
dansa nakna 
tilsammans i en vattenspridare, 
carran jag står chanslös
jag är evig din, lalalalal 
ganska lätt på plockepinn, 
nananana om du tänker om 
3 cm at hotmail.com

jag vet att vi skulle 
passa bra ihop, så kom 
igen carran gör slut 
med Mr Nils

Kommentarer
Postat av: sarah

haha :d

2011-01-16 @ 17:12:15
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag älskar din blogg ! vill du skriva om religion mera ? kram <3

2011-01-28 @ 14:59:23
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Fin blogg, allt bra? :D

2011-05-17 @ 23:13:26
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0