Sambooo!

Börjar bli dags att röra sig hemifrån känner jag, och då passar det ju suveränt att bli sambo med lilla Bagarn :)
Långa nätter med blogg-lan, tibia hunter och massor med roligt ståhej!
Dock har Bagarn fått ta lite väl mycket skit här på bloggen, så han kanske inte vill se mig något mer, för han kommer faktiskt få leva med dessa sorters inlägg i framtiden!
Så nu tycker jag att ni ska slänga fram lite idéer om vad pojken ska göra för skoj för oss här på bloggen!
Tänk på att av skadan blir man vis, så vad sägs om att göra Bagarn till en mycket klok och intelligent karl?





Kommentarer
Postat av: järfälla p94

linus din homo

2010-10-29 @ 12:52:39
Postat av: Emelie

Hej!

Var med att tävla om dagens blogg, bara gå in och kommentera att ”du är med”.

Vinnaren utses ikväll då vinnaren får en länk och bild publicerad på min blogg!

Lycka till!

Kram

2010-10-29 @ 13:33:05
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0