städerskor..

Tjena bloggen, här sitter jag nu igen och bloggar på jobbet. Fy och fasa för svensk midsommar..Detta väder får än ju att svimma..
Undra hur många som tycker att jag är lite wierd som sitter mitt i gallerian varje gång jag är här och bloggar i min ensamhet..
Jag står allafall på mig och säger att bloggning är en av de ballaste sakerna jag gör just nu, alla tjejerna typ nappar på det..(?)
Men hör och häpna gott folk, det är första gången på jag vet inte hur länge som August faktiskt ska upp och jobba och dessutom går upp före mig..! PLUS i kanten till honom.
Sen när jag kliver ut i trapphuset så står självklart städerskan där.. men till min förvåning som visar det sig vara en ganska snygg blondin.. Känns som om det här va en ganska bra morgon, kanske gjorde fel i att gå till jobbet.. hon kanske kände för att komma in på bullar och saft, fasiken också..
Nu ska jag allafall inte förstöra denna fina morgon som det faktiskt har varit utan låter mitt inlägg vara väldigt glatt idag för omväxling..
Måsen klagar allafall över att det är svårt att flyga i det här ovädret, efter ett långt samtal så kom vi allafall in på sommaren 09.. en härlig sommar, faktiskt då jag och måsen träffades på stranden.
Hellre bada i en tunna än springa naken ute i brunna.


Mvh Frallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0