gästbloggare

tjena bloggen!
här sitter jag med snoppälskaren (bananen) och spanar guzz. steff, bli inte arg. linus har nyss ätit och jag har gjort en show med only girl ala Keenen, it was awsome!
det var allt för mig idag, här kommer han.. stjärnan..legenden...bananen..
Tjena bloggen, frallan här.
Härligt med lite gästbloggning live ifrån gallerian.
Blir snart lämnad alone för alltid, all framtid.
För er som varit oroliga så har jag nu funnit måsen, skyller på honom för den dåliga upptateringen då jag varit ute i skogen och letat efter honom. Busig som han är så sitter han självklart på balkongen och bajsar, den rackarn.
Här är jag, Nadia och Måsen när vi äntligen funnit honom, vi leker titanic och måsen blir lite upphetsad!
Allt från oss i gallerian, som måsen skulle säga.. Hellre en mås i näsan än en näsa i måsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0