Fredagsmys

Nu är det snart dags för fredagsmys, allafall om några timmar. BTW. så har jag tydligen namnsdag idag, så grattis till mig :)
Tråkigt nog fick jag åter igen, som så många gånger förr.. gå upp ensam medans Karlsson och Carran låg o sov.
Mysigt tänker ni, men nej.. och inte fick jag träffa min städerska idag heller.
För att ta upp gårdagen så kom carran över och gjorde kladdkaka(?) vet inte riktigt om de kan räknas som kladdkaka.
Vi glodde allafall på film, fired up.. eller snarare jag då hela manskapet i form av carran o karlsson låg och sov hela filmen.. kände mig nästan som ett tredje hjul.. kul o känna sig som ett tredje hjul i sitt egna hem, måste göra något åt saken.
För att gå in på dagen så ska jag jobba nu fram till 15.30, sedan bär det av mot gallerian för att möta upp nadia.. inhandla lite kläder till maskeraden, ingen som vet vad ja ska vara hehe..eller jo, en person.. fan.
Sen bär det av för att möta upp Karlsson på hans jobb.. får se vart dagen tar oss, tror han ska toffla bort till carran i sollentuna o hämta sin outfit.. toffel.
Deppigt inlägg, enda ljuspunkten i livet är måsen som alltid kan få en på bättre humör. Känns som om det är han jag lever för, skriver för, jobbar för..
Han är smart, kommer alltid på roliga saker att skriva och ser rätt okej ut! Här har ni han, hur mår måsen?
måsen steker
Skulle vilja göra en hälsning till gallerian, kom igen nu fittnadia kör föfaaan.
Ha det, Frallish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0