bros before hoes

Tjena bloggen.
Idag har jag en deppdag i gallerian. Hatet riktar sig mot tjejer just nu, speciellt tre st. Inga namn nämnda men dom lär väl märka. Dom är ändå inget o ha satt varför ens leka att man gillar dom. Förstår mig inte på dessa tjejer som tror att man vill ha dom i ens liv, leave me alone.
Ska tydligen till Danmark idag, woho.. kul.. skit onödig resa om du frågar mig, men inte gör någon det. Allafall så drar vi vid 5. Det enda positiva denna gång får väl vara sällskapet, annars har jag inte mycket att hurra för.
Funderar på att supa mig full så jag slipper all pain idag, fuck life smärtan.
Längtar till mina vänner kommer in så att man får lite bra i ens vardag, kulkulkulkul... försöka kan man ju alltid.
Måsen kan även han ta sig, skarrig liten fågel som tror att han kan flyga men nope, han är som en svettig liten hare som är helt meningslös. En fågel som inte kan flyga? vad är det för en fågel.
extra mycket hat går till en tjej, en speciell tjej. Vet faktiskt inte riktigt varför det blev som det blev men tack så jävla mycket för att du förstörde min fredag.
Hejdå, Frallan

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss! <3

2010-12-03 @ 18:37:52
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0